Az MLM átverés

| Címkék: üzlet mlm átverés | 2014.03.15. 13:56

Vajon az MLM átverés? Tíz emberből kilenc és fél azt állítja, hogy igen, az MLM egy nagy lehúzás. Ebben a kilenc és félben én magam is benne vagyok.

Mondhatjuk, hogy én vagyok az a "fél". Azért vagyok félig ellene és félig mellette, mert én egyrészt felismertem az MLM-ben rejlő nagyszerű lehetőséget, még pedig azt, hogy pénzbefektetés nélkül bárki óriási eredményeket érhet el. De sajnos a legtöbb mai MLM üzlet nem erről szól. Sajnos nagyon is van pénzveszteség és nagyon sok mindenkit lehúztak, mert bedőltek a nagy ígéreteknek.

Megismertem egy olyan MLM céget, amit büszkén fel tudok vállalni. Egy olyan MLM céget, amire ha rá keresünk az interneten, nem fogunk találni negatív kritikát, ugyanis senkit nem húztak le. Ez egy olyan MLM cég, ami tényleg úgy működik, ahogy egy MLM -nek működnie kell és nem egy legális köntösbe öltöztetett pilótajátékról van szó.

Mik az MLM hibái? Mi ez a cég, amiről beszélek?

Ha van időd, ajánlom ezt a cikket elolvasni:
http://dxnkarrier.hu/az-mlm-buktatoi

 

Üdvözlettel,
Nagy Gergely
nagy.gergely@ganodermakave.info
http://dxnkarrier.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://dxnmlm.blog.hu/api/trackback/id/tr65861559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása